Tervetuloa Anna-fanit!

Hei, olen Anna-fani<3 Ja ylläoidän tätä sivua. Suurin osa tällä sivulla on Anna Abreuta. Muitakin henkilöitä voi tulla esille. En kerro täällä MITÄÄN tietojani, joten älkää kyselkö. Jos joku tutuistani tietää, että ylläoidän tätä sivua, niin älkää kutsuko minua edes omalla nimellä! Kiitos etukäteen<3

Jos sinulla tulle jotain kysyttävää säntää viekkuun kun se on täällä ja kysy;)

Olen ottanut kaikki  sivun kuvat muilta sivuilta, joista on saanut kopsata, joten älkää valittako. Paitsi sarjakuvat olen tehnyt itse ja kovalla työllä oonki!

Ei kävijöitä? Tulkaas nyt, en halua, että tämä sivu lopetetaan. Pliis tulkaas nyt oon nii kiitollinen, jos tuutte.              -Anna-fani<3

1242224024_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Siis nää sivut on perustettu vuonna 2008 ja tääl on käynyt VAAN kaks vierasta! En lopeta sivuja, mutta ois kiva, jos tääl kävis vähän enemmän ihmisiä.